2. Karakteristieken en Kenmerken van Servant-Leadership

 

2.1

De 6 karakteristieken van Servant-Leadership

Een globale behandeling van de 6 karakteristieken en de werkwijze die daarbij past, inclusief oefening hoe je als organisatie, team en medewerker daarop scoort.

 

Workshop van 2 dagdelen

2.2

Authenticity

Wat is authenticiteit en hoe verhoudt deze zich tot identiteit? Ben je authentiek en hoe kan je dat vaststellen. Een inleiding inclusief test.

 

Workshop van 0,5 dagdeel

2.3

Compassionate love

Wat is de diepere betekenis van Compassionate Love en hoe ziet dat er binnen een organisatie uit? Hou onvoorwaardelijk van elkaar en anderen.

 

Module van 0,5 dagdeel

2.4

Humbleness

Wees moedig en bescheiden in je zijn en doen. Hoe werkt dat in een werkomgeving of in je relaties door?

 

Module van 0,5 dagdeel

2.5

Empowerment

Hoe laat je jouw medewerkers floreren en hun talenten tot volle bloei komen? Hoe zorg je ervoor dat betekenisgeving van mede werkers door middel van empowerment werkzaam wordt.

 

Workshop van 0,5 dagdeel

2.6

Providing Direction

Vooruit kunnen denken en richting kunnen geven waarin je de dromen van anderen verankert in jouw dromen of de missie van de organisatie is belangrijk om een inspirerend leider te kunnen zijn. We kijken naar een model van verbinden en inspireren.

 

Module van 0,5 dagdeel

2.7

Stewardship

Bouwen aan betekenisvolle gemeenschappen en investeer duurzaam in mens, organisatie en samenleving. Dat is een zakelijk voorstel met ecologische economische relevantie. De zorg voor onze aarde en alles wat daar leeft komt exponentieel bij jou terug.

 

Module van 0,5 dagdeel